CURS DE FORMACIÓ ONLINE DE NUTRICIÓ, PSICOLOGIA I FISIOTERÀPIA

POSA'T AL DIA!

LINK D'INSCRIPCIÓ

Aquest curs va dirigit a tots els monitors, entrenadors, tècnics, preparadors físics i coordinadors dels Consells Esportius.

En aquest seguit de xerrades podreu adquirir eines reals que us ajudaran en la gestió de qualsevol grup esportiu, sense importar la disciplina esportiva.

Aquest curs ha estat possible gràcies a la Diputació de Barcelona i a la Unió de Consells Esportius de Catalunya.

Gràcies a totes dues entitats per pensar en quins són els aspectes essencials per a la formació dels nostres nois i noies.

Els eixos principals sobre el quals tractaran les xerrades seran la nutrició, psicologia i fisioteràpia.

A continuació trobareu el calendari de les xerrades en línia:

Com podreu veure, desde la Fundació Aíto García Reneses hem volgut que participin ponents de nivell, de reputació contrastada i amb unes temàtiques que, realment, toquen al centre de les necessitats que considerem imprescindibles per la gestió dels nostres grups esportius.

Per a tots els inscrits, les xerrades es podran seguir en directe mitjançant un enllaç de zoom que anirem enviant abans de cada xerrada. A més a més, tindreu accés il·limitat durant 1 any a les xerrades editades i enregistrades.

LA FORMACIÓ I L'APRENENTATGE CONSTANT SÓN INDISPENSABLES PER A LA MILLORA DEL CONJUNT D'AGENTS QUE PARTICIPEU EN EL MÓN DE L'ESPORT.

NO T'HO PERDIS, US ESPEREM!

FUNDACIÓN

AÍTO GARCÍA RENESES